Tuesday, January 20, 2009

Sesiune

...da e sesiune, ....adik mult steres...si multa bataie de cap,
faza cu dormitu nu se aplica la multi, spre exemplu eu nu dorm din cauza stresului mai mult...
-oricum mai e putin si e gata...

pe langa toate astea...se mai intampla si lucruri frumoase....

am simtit fluturasi in stomac..... un sentiment de mult uitat..., ce placut....Sper ca ii voi recapata pe toti, de data asta am o speranta mai arzatoare decat oricand. Nu stiu cum m-as simti daca ceea ce mi se intampla ar fi doar de scurta durata, dureros. Si de fiecare data e din ce in ce mai dureros, chiar daca se intampla dupa un timp chiar din ce in ce mai scurt. Sunt cei drept oarecum paranoic spund acestea pentru ca nici nu am inceput ceva si eu ma tem de pierderea pe care o voi suferi, si de durerile ranilor viitoare.... Sper ca de data asta sa pot spune nu numai o clipa ci forever....visez la asa ceva..nu mai vreau sa dorm(tot timpul am spus ca dormitul e o pierdere de timp, petrecem prea putin timp pe aici ca sa mai si dormim), asa ca vreau sa fiu treaz si sa nu mai astept noaptea pentru a putea visa. Vreau ca fluturii sa nu mai stea in chirie pe sezonul estival, vreau sa se mute de tot la mine, e destul loc pentru ei, nu le cer nimic in schim, doar sa fie aici.

2 comments:

giuly said...

wow...frumos post :)
esti inzestrat cu doze de optimism :>

Lucky said...

as putea spune mai multa frica, decat optimism...