Saturday, January 24, 2009

Moment muzical -prezentul




Pentru voi


Cele doua femei ale mele


Am facut un cantec
Unul singur
Sa va cuprinda pe toate
La inceput mi-a fost greu


Nu puteam sa adun
Plusul cu minusul
haosul cu ordineasi sa creez un ideal
REF: Una din ele imi aduce soarele
Cealalta ploaia
Una ma face sa plang
Alta ma face sa rad
Dar euLe vreau pe amandoua
Cantecul asta nu e unul
Asa cum v-ati obisnuit
De la altii mai fraieri
Care cauta iubirea prin stele
Si nori.
CAntecul asta este despre 2 femei
Care pier in mine-n fiecare zi
Pentru ca asa stiu eu sa iubesc si poate sa urasc
REF:--
E-o poezie a simturilor
Si-o mare durere despre cele doua femei pe care poate le iubesc(sau poate nu)
REF:--
Intr-o zi voi cauta
Si sigur voi gasi
Undeva aici pe pamant
O femeie care sa faca sa ploua
Intr-o zi cu soare




Tapinarii - Pentru voi

No comments: