Friday, September 17, 2010

Sorry, i'm a Lady


1 comment:

Anonymous said...

http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/
Acesta este blogul meu, eu ma numesc Beto si am dat intamplator de blog-ul tau
Lucky Photo si am urmarit diverse imagini care mi-au placut. Daca ai aruncat deja o privire peste blogul meu si crezi ca iti place, te invit sa te gandesti daca am putea incerca o colaborare intre bloguri si anume, un schimb de linkuri sau obtinerea dreptului de autor a acestor imagini pentru a le putea folosi pe blogul meu. Mai exact, daca privesc o imagine ma inspira si scriu o poveste cu acea imagine. Mi-ar placea sa postez si imaginea, bineinteles cu acordul tau.
Daca ai nevoie si de alte detalii in legatura cu aceasta voi fi dispus sa iti ofer.
Astept un raspuns si multumesc anticipat. O zi placuta